Terbaru!Tarikh PRU 13 Pada 11 Mac Nie!!!!


PAS yakin Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akan membubarkan Parlimen pada awal Februari dan memanggil untuk pilihan raya umum ke-13 pada 11 Mac.

Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Pusat Hatta Ramli berkata parti-parti
politik di Malaysia sekarang sekadar tinggal 50 hari untuk bersedia menghadapi pilihanraya.

"Berdasarkan maklumat dalaman dari Umno, Najib akan membubarkan Parlimen pada awal Februari. Pilihanraya akan diadakan sama ada pada 25 atau 26 haribulan dan kita hanya mempunyai dua minggu tempoh berkempen sebelum membuang undi pada 11 Mac.


"Oleh itu kita hanya mempunyai 50 hari lagi untuk bekerja. Tidak banyak masa yang tinggal untuk kita duduk dan berehat,"
Ahli Parliman Kuala Krai itu memberitahu orang ramai 500 hadirin semasa majlis perasmian Operasi Pilihanraya PAS Lenggeng di sini.

Dakwaab Hatta diperkukuhkan lagi dengan hakikat bahawa cuti sekolah panjang yang pertama bagi 2012 adalah dari 10 hingga 18 Mac.


Dan seandainya benar pilihanraya akan diadakan pada bulan Mac, maka ia berkemungkinan bahawa sekolah-sekolah akan digunakan sebagai pusat mengundi dan guru-guru sekolah akan dilantik sebagai kakitangan Suruhanjaya Pilihan Raya sementara. 

pulakdah 

2 comments:

Anonymous said...

Tak ada siapa yang tahu tarikh PRU 13 ...Tak usah main teka-teka lah .. buang masa saja..! Mungkin Rosmah saja yang tahu..! Yang penting semua perlu siapsiaga dari sekarang..atau dari dulu lagi. Tak usah pening2 kepala..!!

Admin said...

Dari maklumat bakal2 petugas PRU, memang akan diadakan pada 11/3/2012.mereka mendapat maklumat dari pihak SPR sendiri.Minggu lepas semasa pengambilan kakitangan sementara bakal petugas dan taklimat tugasan yang akan dilaksanakan.

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...