Azwan Ali Dah Bertaubat Tadi!!!


Dalam sidang media bersama dengan adiknya Umi Hafilda Ali, Azwan Ali turut melafazkan sumpah tidak akan menghina dan mengaibkan mana-mana pihak termasuk ahli keluarga beliau.
"Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya Mohd Azwan bin Ali melafazkan sumpah dengan nama Allah tidak akan menghina, mengeji dan mengaibkan serangan peribadi yang mungkin membawa fitnah kepada Ummi Hafilda.
"Saya hamba Allah yang lemah tidak lari dari melakukan kesilapan bersandarkan hasutan daripada sesetengah pihak," kata Azwan Ali.
Azwan Ali sebelum ini telah mengkritik beberapa Pemimpin UMNO termasuklah menyelar tindakan Umi Hafilda yang terus menerus membuat dakwaan perilaku yang dikatakan sumbang mengenai Azmin Ali dan isterinya Shamsidar Taharin.
Azwan dalam sidang media yang sama, Negara bakal kehilangan seorang pengkritik hebat yang menentang usaha Umi Hafilda membongkar perilaku salah seorang adik beradik mereka iaitu Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali setelah beliau mengambil keputusan untuk berbaik semula demi menjaga maruah keluarga.

2 comments:

PenganutPAS said...

apa khalid pegang exco agama ???
khalid yang mintak maaf pada pastor DUMC lebih alim dan arif dari wakil rakyat PAS .
Makin suburlah Islam liberal di selangor.
Tahniah kepada elizebeth wong kerana dapat menguasai portfolio agama.

JAKA said...

azwan memang tkde niat nk bunuh kerat bako umi pontianak tu. dia melepas geram saja. azwan bukan org gila mcm yg letak bom kt jln duta.

tp yg peliknya umi sungguh takut dgn ugutan gitu. org besalah memang takut selamanya.

mcm mamakthir takut sgt pada anwar..sebab byk sgt jenayah dia pada anwar.

ku sangka umi pontianak, rupnya dia yg penakut.

ku sangka umi dah dpt selendang silat lincah sebab berani, rupanya selendang serikandi lincah hanya utk pompuan penakut dgn facebook.

haahahahaha

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...