Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Gambar..Kenali Pemfitnah Besar Umat Islam Dan Isterinya.

Aku takmau cakap banyak pasai dia nie..Inilah Al-Ustaz dan Al-Ustazah....Wowww....Kat Bini tu tak mau kata haram ka derrrr.....

Memang tua karat dah...sory aku terkasar sikit sebab dia melampau....Aku sebenarnya mula-mula tak mau ambik peduli kat Pakcik Tua  nie(Sory terkasar lagi).Insyallah dengan berjuta-juta kejian hinaan dari manusia keatasnya.Moga-moga allah memberi petunjuk kepada orang tua tak sedar diri  ni(eh eh,eh.Sory lagi sebab terkasar bahasa.)



Dengan perbuatan dia ni akan membuatkan orang bertambah lagi membenci Umno.Sokongan kepada Pakatan rakyat akan bertambah terutamanya dari pengundi melayu atas pagar.(Itu aku suka).Tapi dengan cara hina  dia menggunakan agama dan menghina ulama untuk kepentingan peribadi(Menaikkan Trafic Blog publisiti hina)dan kepentingan parti Umno(Menggadaikan agama demi Umno)Adalah perbuatan hina dan terkeji(Itu Aku Benci)..Apapun natijahnya adalah Perbuatan hina dan terkutuk dan doa laknat dari masyarakat(Dia buat dia tanggung derrr)...

Sk@siasahkini-Inilah  politik Umno  yang menjual,menggadai dan menghina Ugama demi parti yang umno niee....Semoga cepat bertaubat sebelum mati..

16 comments:

JAKA said...

betul la dha tua nak mampus(ooops sory terkasau sikit) buat kerja fasik.

dia dh pilih jalan dia. tunggu je balasan.

Anonymous said...

ooo...patut le, tengok gambar dgn keluarganya pun dah faham tahap kehinaannya disisi Allah.
makan pulak duit haram dan bagi kat anak bini. tak takut ke kalau isteri bermain kayu tiga atau anak...

Anonymous said...

si tua ni mampos nanti aku rasa ulat dan cacing pon tak nak makan...

makanan hina dan haram katanya...

tak sedar diri si tua bangsat babi ni..

Anonymous said...

uiks..dalam islam x de ajar kita ckp cam ni bro..konon nk tegur org..tp last2 sndri dpt dosa..sbb nye..btol la kan lidah tuh lbh tajam dr pedang..n sbb lidah jgak la rmai umat manusia msuk neraka..renung2kan.

muhidz said...

Teruknya bahasa..sekalipun kita tak sehaluan dengan seseorang, eloklah rasanya kalu kita menjaga akhlak kita dalam melontarkan pandangan dan nasihat, apatah jika kita sendiri melaung2kan slogan2 Islam, bukankah agama itu nasihat; Cubalah bermal dengan hadis nabi S.A.W yg bermaksud',“Orang Islam ialah orang yang merasa selamat daripada lidahnya dan tanganya (tidak menyakiti orang lain dengan lidah dan tangannya), orang yang berhijrah ialah orang yang meninggalkan apa-apa yang dilarang oleh Allah”(h.r Al bukhary). Semoga kita semua beroleh hidayah.

muhidz said...

“Orang Islam ialah orang yang merasa selamat daripada lidahnya dan tanganya (tidak menyakiti orang lain dengan lidah dan tangannya), orang yang berhijrah ialah orang yang meninggalkan apa-apa yang dilarang oleh Allah”

Anonymous said...

Sabda nabi S.A.W“Orang Islam ialah orang yang merasa selamat daripada lidahnya dan tanganya (tidak menyakiti orang lain dengan lidah dan tangannya), orang yang berhijrah ialah orang yang meninggalkan apa-apa yang dilarang oleh Allah” Hadith riwayat Al bukhary. Saya nasihatkan semua kita menjaga akhlak dalam penulisan. Semoga beroleh hidayah.

siasah said...

ok..aku takdak msalah klo x ska.aku buang..aku tak kisah kalo nk berpolitik.boleh politik cara baik.jangn sampai mlebihi had nk politik.

omaq said...

piiiirah mabokkkk....kat puak2 haramjadah ni mana boleh pakai bahasa bunga2...mau maki hamun ja....kena kat depa pandai cakap pasai cakap ikut Islam pulak....awat hampa tu kapiaq ka yang dok maki hamun orang siap buat fitnah lagi.....pi mampoih la puak haramjadah nih....

Anonymous said...

LEMBUMNO + APCO =ISRAEL

Anonymous said...

INI JELAS BLOG ORANG BODOH. BODOH DAN MEMBODOHKAN. JANGAN PERCAYA.

Anonymous said...

bini si tua ni boleh tahan...
bila laki dia nak masuk lubang kuboq????????


kik..kik..kik.kik..kik..

Anonymous said...

innalillahiwainnailaihirojiun

Ariel Shahron said...

aku da penat nak maki diorg
moga ALLAH ta'ala kurniakan petunjuk dn hidayah kpda diorg nie smua...
syg...diorg nie sebangsa dan seagama dgn aku.sedih tgk bila mana fitnah yg dilemparkan kpda alim ulama.

ada mata pndang,ada mulut diam.guna la mata utk melihat,bukannya nafsu.

Anonymous said...

Kalau pompuan kat sebelah tu sistri dia, apa yang masalahnya...memang patut isteri bergaya depan suami..tengok kpd gambar ni macam untuk simpanan sendiri jer...sepatut tak jd hal laah...apa masalhnya ngan gmbar ni? yg masalahnya sapa yg keluarkan gmbar mndedahkan aurat isteri dia ni..utk jd modal politik dan adudomba?..Ingat pesat nabi SAW. yg bermaksud " tidak masuk syurga oraang yang mengadu domba".

Anonymous said...

Hahaha nila kaum n juak2 TG Nik Ambiga... Mcm sial!

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...