Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Lagi Fitnah Keatas Ustaz Azhar Idrus Oleh Blogger Umno!!!

Siri fitnah terhadap Ustaz Azhar Idrus... caranya sama.... reka fitnah kemudian minta mangsa fitnah jelaskan.... suruh saman jika tak benar.

Puak - puak ini bila dijelaskan maka direka fitnah baru. Dah banyak kali dan mereka tahu kuasa ditangan UMNO jadi tak perlu takut disaman . Kuasa ditangan mereka....

Jika buat laporan polis pun, polis tak layan kerana polis pun tak berani dengan mereka. Dibawah ini seperti biasa fitnah yang direka Blogger UMNO Taiping Mali (gambar bawah).

(TAIPING MALI ) Soal Azhar menuntut pengajian Islam dimana,biarlah beliau yang menjawabnya cuma kita menuntut penjelasan dan ingin tahu daripada Ustaz Azhar berkaitan dengan peristiwa jam lebih kurang 1.00 pagi di kawasan Masjid di Jambu Bongkok,Marang,Terengganu ( di Jambu Bongkok ada satu sahaja masjid) dan apa keperluan Azhar dikatakan berada dalam tandas wanita di masjid itu dan dalam masa yang sama turut ada seorang wanita lain didalam tandas tersebut?

Kelibat Azhar itu disedari oleh penduduk kampung dan memangil beliau keluar dan Azhar dikatakan memberikan alasan untuk mengambil wuduk.Wuduk untuk sembahyang apa pada jam lebih kurang 1.00 pagi itu dan kenapa menggunakan tandas wanita sedangkan tandas lelaki bersebelahan?


Menurut sumber lagi, ketika Azhar berbual dengan penduduk kampung,kelihatan seorang perempuan keluar dari tandas yang sama dan bergerak ke tepi pantai dan katanya perempuan itu dikenalpasti adalah wanita muda dari Dungun,Terengganu?

Kita tidak menuduh apa-apa cuma mahu penjelasan daripada Azhar Idrus apakah peristiwa sebenarnya?Takkan sebagai Ustaz yang cukup dikenali ramai turut melakukan perkara mungkar?Takkan Ustaz yang mendapat bayaran mahal mengambil kesempatan untuk melakukan maksiat?


Selepas bersoal jawab dengan penduduk kampong,Azhar mengambil keretanya dan terus ke tepai pantai dan selepas jam 3.00 pagi,wanita muda yang keluar dari tandas tadi berjalan kaki untuk mengambil keretanya yang ditinggalkan di masjid,bila ditanya olah penduduk kampong beliau menjawab,cari kawan.Takkan jam 3.00 pagi cari kawan di tepi pantai?

Ada juga sumber yang memberitahu bahawa hari ini penduduk Jambu Bongkok yang selama ini cukup mengkagumi Azhar Idrus telah menanggalkan gambar-gambar Azhar yang selama ini dikagumi mereka.Mengapa penduduk kampong ini bertindak demikian?
 
Sudah mejadi kebiasaan puak2 yang jahil ini akan membuat tuduhan zina tanpa berpandu Al-Quran. Sudah terang2 dalam Al-Quran Allah S.W.T berfirman:

"Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik" Surah An-Nur Ayat 4

Ayat ini kelihatan menyebut kesalahan menuduh zina dan liwat kepada wanita, namun tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini secara sepakat ulama dan ijma' ulama (Al-Jami Li Ahkam Al-Quran, Al-Qurtubi).

Firman Allah S.W.T lagi :

"Iaitu semasa kamu bertanya atau menceritakan berita dusta itu dengan lidah kamu, dan memperkatakan dengan mulut kamu akan sesuatu yang kamu tidak mempunyai pengetahuan yang sah mengenainya; dan kamu pula menyangkanya perkara kecil, pada hal ia pada sisi hukum Allah adalah perkara yang besar dosanya" Surah An-Nur Ayat 15

Ayat ini jelas melarang ummat Islam menjaja Fitnah itu dan ianya adalah perbuatan yang mengundang dosa besar.

naim nikmat

  Untuk blogger yg fitnah Uzt AZhar IDrus ~

 Taiping Mali nama diberi,...
 Salam ukhwah dari kami,
 Tak riak dek puji tak gentar dek keji,
 Tudia Ustaz Azhar Idrus kesayangan kami,

 Setakat entri xde bukti,
 Dengar ceramah UAI pon xpnah ape lg nk pergi,
 kalau xde ilmu g la nyelam kt page UAI ni,
 jgn create entri sesuka hati,

 bila masa ustad mncarut?
 ko ni sj buat citer karut..
 kalau ye nk sdapkan ayat..
 jgn sebar crite sesat..

 mane dtg serban tebal?
 ustad hnya pkai kopiah..
 spe kamu nk ckp dosa ulama tebal?
 kli diri sndri xmmpu ditarbiah..

 jg diri ,jg iman..
 jgn asyik nk lempar tohmahan..
 keji2 bob lokman,
 dia mampu bawa perubahan..

 wlu aku bukan cendekiawan,
 tp aku syg ulama spnjg zaman..
 hidup ini skdr persinggahan,
 akn dtg hari pembalasan,
 waktu tu tiada siapa mmpu beri bntuan,
 sedarilah kekhilafan,
 selagi ada wktu memohon kemaafan.

3 comments:

Anonymous said...

biasa la tu nama pun JKK

Anonymous said...

apa nak heran, para Nabi dan Rasul hadapi dugaan yg lebih berat. Imam2 besar terdahulu pun hadapi ujian berat dari pemerintah so apa nak heran dgn fitnah puak ni skg. cuma kita doakan tuhan celik kan hati dia orang atau tunggu la ujian kepada dia orang pula.

TaTJ said...

Fitnah dunia dari puok natang Syeikh...anak2 muda buleh kenal siapa Ust.Azhar dengan mangkuk laknat tu Syeikh...Takbirrrr!

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...