Panas!!Gambar Samseng Umno Belasah Penyokong Pas Di Luar Masjid!

Kecoh di Masjid Nurul Hidayah Kg Pandan.
Sekumpulan jemaah yang baru selesai menunaikan solat jumaat di
Masjid Nurul Hidayah Kg Pandan telah berkumpul untuk memberi
taklimat tentangg AUKU di luar perkarangan masjid telah digempur
dengan tidak bermoral oleh sekumpulan yang tidak puas hati dengan
sessi taklimat tersebut.

karatejau


series memang ganas pakcik-pakcik samseng nie.....

8 comments:

Kambing Hitam said...

Aku dah kata Umno ni memang specis samseng. Specis Beruk. Perangai macam bebudak beringus. Adakah main baling batu. Chihhhhh????

Orang macam ni yang Hassan Ali , Nasha beriya2 sangat nak bermuafakat?
Jenis manusia PARASIT.

Kalau geng2 ni tak sedar lagi, tak tau la aku nak kata apa.

Umno ni ibarat nyawa2 ikan saja nak hidup. Tapi rupanya ada geng dalam PAS yang sanggup jadi penyambung nyawa. Dalam dok nyawa2 ikan tu sempat lagi nak tibai dan humban PAS, tu pun masih ada lagi yang sayang?

MONTERO said...

PAS seringkali menggunakan masjid utk tujuan politik sepertimana yg dilakukan oleh puak2 dalam gambar ni.

gunakan saluran yg betol untuk menyampaikan hasrat. AUKU bukannya menindas seperti yg digembar gemburkan. Banyak pihak yg bersetuju berbanding golongan hingusan yg memberontak kononnya suara mereka tidak didengari

Semarakkanlah rumah Allah dengan mengeratkan lagi siraturrahim, damai rasanya selepas menunaikan ibadat

Anonymous said...

Tak ada salahnya lepas tunaikan solat beri penerangan berkaitan sesuatu perkara yang dikira membena minda. Zaman Rasulullah dulu dalam mesjid terus dari mimbar disampaikan penerangan. Zaman sekarang mesjid hanya dijadikan tempat memberi penerangan berkaitan agama sehaja itu pun terpileh,ada satu kumpulan boleh dan ada sekumpulan lain pula tak boleh. Kalau nak dengar boleh tak mau dengar pun boleh,jangan sampai terjadi pergadohan kerana perselisihan pendapat dan idologi. Baik jadikan tauladan dan yang tak baik jadikan sempadan. Bila terjadi perkara seoerti ini,rakyat akan menilai siapa orang itu. Siapa yang rugi? jawapannya orang melayu beragama islam,kalau dalam islam sendiri tidak bersatu macamana nak satukan yang bukan islam. Inilah realitinya politek orang melayu tempat beribadat pun nak tunjuk samseng,ego,terlalu emosional dan taksub dengan kepartian yang disokongnya. Berubah lah hai orang orang melayu. Hairan bin ajaib kenapa melayu takut berubah sedangkan bangsa lain berani membuat perubahan.Kalau tak mampu ubah kerajaan ubah perangai dah lah dari jahat kepada jadi baik,dari telinga pekak kepada mendengar,dari bodoh sombong kepada berakal. Yang terbaik berubah dari UMNO/BN kepada PAKATAN RAKYAT

Anonymous said...

Kalo org melayu berbalah tu... jangan merendahkan agama islam yang ada pada mana-mana pihak. Islam tak salah. melayu tak faham islam yang salah. jangan jadi orang melayu... jadilah orang islam. bangsanya melayu.....bangsa cina, ada yang islam, bangsa india, ada yang islam, bangsa rusia... ada yang islam. kan cantik jadi orang islam. ramai lagi orang islam dari orang melayu. kuat gitu... tak faham keee..........

Anonymous said...

pakcik baju biru buat pundek mmg kurang ajor sgt...sia2 semayang

Anonymous said...

Salam,

Pakcik tu tak sepatutnya lawan dgn Munafiq PAS/PR tu guna batu kayu...sbb Nabi puna biarkan shj provokasi jahat kelompok Abdullah bin Ubai di zaman pemerintahan Baginda.

Tapi mungkin pakcik tu dh hilang sabar sb puak2 Munafiq PAS Laknatullah alaih ni sgt suka guna institusi masjid utk rosakkan umat..
mereka tk minat untukl bina masjid.. tp mereka minat sgt utk rosakkan keindahan ruh masjid.. AUKU dgn masalah AQIDAH dlm PAS PR mana lebih besar?

AUKU dgn rumah urut, curi pasir, pelacor China mana lebih memudharatkan Islam?

jgn jd bodoh dan taksub spt lembu2 PAS PR. Tidak sokong UMNI tidak bermaksud kita sokong kebodohan dan sesatntya PAS..

jgn perasanlah wahai macai2 PAS..Allah tidak akan lindungi puak2 Munafiq lagi rosak Aqidah spt PAS PR wpun tulislah perlembagaan KUNUN Isle wpun 1000 muka surat..MUNAFIQ buat perlembagaan!!

Anonymous said...

hahaha blog pencacai PAS Laknatullah ni xbrani direct show posting..mau tapis2?

tapi AUKU bkn main sakan suruh dimansuh? mmg ckp tk serupa bikin..MUNAFIQ punya perangai.. kritik org lain sakan...mau freedom.. tp depa (PR)sndiri KOTOR dn bsuk.. takut dgn kebenaran!

PAS LAKNATULLAH
PR LAKNATULLAH!

Anonymous said...

tanpa nama jumaat,

apesal yg ko hairan? apesal ko nk pksa org Melayu yg baik2 utk ikut jd pencacai PAS PKR? nk ubah kemana?

bangsa mana yg ubah? Cina sj kn? sbb Cina tgh step up stage movement mereka utk menguasai Malaysia.. simple math..DAP dgn PAP ialah abg-adik.. kenapa pula mereka mesti berbeza agenda? agenda utk runtuhkan Islam dan Melayu?

atas dasar apakah pencacai2 ngok PAS PR boleh percaya pd kafir yg tidak bersyahadah itu berbanding UMNO yg masih mengakui KEESAAN Allah sbg Tuhan?

situpun jelas ko tu sesat.. hidup dlm pura2 hiprokrit Anwar Laknat..

jgn haraplah..INSYA ALLAH semoga ALlah gagalkan Pakatan Rakyat! Semoga Allah lembutkan hati2 org Melayu keseluruhannya menolak PR melalui kotak2 undi!!
AMINN!

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...