Terbaru!!Seorang Lagi Pemuda Mengaku Diliwat Anwar!!


Baru semalam Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Mohd Diah Zabidin membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan mendapatinya tidak bersalah selepas mendapati pihak pendakwaan gagal membuktikan kes ini tanpa keraguan hari ini muncul pula fitnah yang baru..


Hari ini Blogger Pro UMNO menyiarkan paparan skrin yang mengandungi pengakuan seorang pemuda Indonesia kononnya beliau pernah diliwat oleh DSAI.

Apa yang kononnya ditulis oleh Yuli Arianto seperti yang dipaparkan dalam Blog Pro UMNO itu ialah “Anwar tu pandai rayu sesiapapun hingga orng lena dibuatnya.. bukan je saifil jadi mangsanya.. saya pun dah kena liwat oleh ianya..”

Apa yang tak kena?..

Ada ke orang Indonesia lenggok bahasanya bunyi macam tu?

Kalau setakat wujudkan akaun palsu, letakkan gambar pemuda "ganteng", kemudian mengaku diliwat oleh DSAI, tidak payahlah!

Menurut DCM paparan skrin ini sedang berlegar-legar di blog pencacai UMCO yang tidak pernah tahu jalan untuk bertaubat. Gambar di bawah di salin oleh beliau dari blog pencacai dari Taiping.



Yang menariknya.. ada juga pembaca Blog tersebut yang jelas tahap intelektualnya setaraf ternakan di pusat Fidlot Negara menyokong fitnah itu..

Kepada Blogger UMNO yang menyebarkan fitnah tu.. sudah-sudahlah sedara.. dengar cerita dulu dah kemalangan, nasib baik tak mampus!

Takkanlah nak mati dalam keadaan macam hakim yang bersekongkol dengan fitnah liwat yang pertama dulu kot?? Mati dalam keadaan kedua-dua belah kakinya kudung akibat di potong..

Siapa tahu Rahim Noor di mana sekarang?? 

ASD

7 comments:

Anonymous said...

Bila sedara sendiri betul2 kena liwat nanti baru dia orang insaf... jangan galak sangat hina orang....

JAKA said...

rahim nor hari tu keluar kejap komen pasal perhimpunan. masih bernyawa tapi belum ada tanda insaf.

2 ekor rahim di melaka memang jenis penyangak dan perogol. semuga di bala Tuhan.

hamba memohon kepada Allah supaya membala bencanakan setiap org yg sekongkol utk membuat fitnah terhadap DS Anwar.

semuga mereka ini hidup dan mati siksa keseorangan dan tidak melahirkan zuriat.

kita tidak mahu bumi ini dipenuhi benih2 kotor yang berDNA pemfitnah.

goodlistener said...

SEBENARNYA DAH RAMAI YG DILIWAT OLEH PELIWAT TEGAR....KATA ORG TUA2 KALAU BERKAWAN DGN ORG ALIM KITA AKAN JADI MULIA DAN KALAU BERKAWAN RAPAT DENGAN PELIWAT SATU HARI NANTI KITA DI LIWAT...TANYA2 LAH KAT HADI, LGE,KAPAL DAN POK NAJIS. mungkin depa malu...tapi allah melihat

ashar said...

sikit lagi kuar lak fitnah lembu kena liwat ngan anwar.

zairil said...

Orang Indonesia tak panggil liwat. Liwat maksudnya lewat atau lambat. Istilah yang diguna pakai ialah sodomi. Ni apa kes ni tipu fitnah tak jadik lagi?

Anonymous said...

lusmah ada jumpa 3 bahan di jubo yuli
1......i botol BEER
2. kacang PARPU
3......sebok KARI berapi

bekas reformis '98 said...

Aku rasa gempak aje tu.Kalau nak tahu mangsa2 betul selain dr saiful cuba korang cek tengok youtube pengakuan hairani(lelaki)bekas penulis pidato anwar ibrahim.Pengakuan dibuat depan taib azamuddin bekas imam besar masjid negara.

Kemudian ada sorang lagi namanya meor tukang jahit wan azizah.Yang ini cuma ada perbualan telefon saja antara nuar dan meor,nuar siap goda meor lagi.

Nak cari kebenaran tak susah,nak nafikan kebenaran lagi senang,tutup mata hati,pekakkan telinga setel.

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...