Ini Kerja sapa Ni?? Kurang Ajar Betul!!!

Agak-agak ni kerja siapa ya? barangkali ustaz azhar idrus ni gemar menghantam UMNO, sebab UMNO penuh dengan kekufuran dan takbur.

Sambutan Tahun Baru 2012 yang berlangsung di Dataran Shah Alam menjadi bahan fitnah dan kedengkian kepada Ust Azhar Idrus yang berjaya menarik hampir 80 ribu majoritinya adalah anak2 muda!!! Sehingga menenggelamkan sambutan konsert Battle Of The Band yang turut sama menjayakan program pada malam sama di I-City. Keseluruhan umat berbangga dengan tarikan dan sambutan tersebut…tapi ada juga yang tak menyenanginya….

Alternatif yang lebih ISLAMIK dalam sambutan Ambang Tahun Baru 2012 telah menjadi bahan kedengkian sebahagian besar musuh2 Islam yang berasal daripada umat kita juga… Yang menjjijikkan adalah menyamakan UAI dgn pendakwah YAHUDI! Perggggghhhh…! laknat punya manusia yang biadap dgn ulama ni! Aku dah agak dah puak mana punya kerja ni….antara puak yang selalu kena “belasah” dalam kuliah UAI… Bukan mudah menarik pendengar anak muda kepada agama… UAI adalah ikon baru dakwah kepada anak muda!

Sambungan/Gambar : http://www.ohrakyat.org/2012/03/kedengkian-musuh-islam-dalam-kalangan.html

No comments:

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...