Ni Dia Bukti Kezaliman PTPTN.Melampau Sungguh


"

Ini adalah sebab utama peminjam PTPTN mendesak kos pentadbiran PTPTN dihapuskan. Kos pentadbiran yang dikenakan amatlah membebankan.

Inilah bukti PTPTN telah menzalimi para peminjam.



Inilah kezaliman yang dilakukan oleh kerajaan malaysia kita nih.Ini bukannya membantu tapi membebankan pelajar lagi adalaaa...melampau sungguh kos pentadbiran sampai berbelas-belas ribu.Diharapkan rakyat Malaysia akan terus memberi sokongan ke atas memorandum yang telah disampaikan kepada Datuk Seri Najib dengan menekan LIKE pada posting di bawah.

http://www.facebook.com/najibrazak/posts/10150597109265952

2 comments:

Anonymous said...

Apa susah sangat pada pilihanraya ke13 nanti kita semua rakyat malaysia undilah pakatan rakyat ,kita ubah kerajaan yang zalim sekarang .nescaya semuanya akan selesai jadikan pinjaman PTPN kepada Biasiswa kerajaan malaysia ok setuju kan mudah.Perubahan ditangan anda pada pilihanraya akan datang.

Anonymous said...

Memang betul. Peminjam bukan guna ptptn utk suka2. Tuntut ilmu utk negara juga. Makin byk cerdik pandai, lagi maju negara. Lagi teruk. Seorg pjr minta tangguh byran krna lanjut pjrn drpd diploma kpd ijazah. Tau apa jadi. Kos ptdbirn tetap kena byr dlm tempoh tangguh. Lagi dahsyat, dah lulus tangguh, hantar surat suruh byr. Bodoh tak abis2. Kalau budak tu mampu byr, takkan minta tangguh. Gila punya polisi. JGN SEKALI2 PANGKAH BN. HIDUP PAKATAN RAKYAT.

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...