Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Nah Amik Ko!!Bukti Bersih Merugikan Para Peniaga..


Ini satu lagi bukti peniaga kerugiaan, kedai mereka di'ceroboh' oleh peserta 

BERSIH, ini menyebabkan para peniaga telah ke'rugi'an puluhan ribu ringgit.

Maka amat ber'untung'lah siapa yang tutup kedai semalam, kerana siapa yang 

tutup kedai semalam beroleh ke'untung'an berganda dari hari-hari 

sebelumnya.Kah3.

Oit!!apa yang aku merapu neh?korang tengok gambar-gambar kerugian yang 

amat sangat yang telah ditanggung oleh peniaga-peniaga sekitar Kuala 

Lumpur 

neh.Bn kata bersih akan merugikan peniaga...kah3..

3 comments:

maie1958 said...

ikut sangat malaun united lembu punya idea,depa semua kaya sampai kandang lembu pun kat kondo...padan dengan muka peniaga yang bodoh sampai kemampos!!!!

Anonymous said...

rugi la sbb diorang datang makan pree..

Anonymous said...

Makan pree pale otak hang....
Mamak ni dok siap overcharge lagi....
Hang nak kata apa..ingat kami2 sengkek ka...nak kena curi duit lembu bru boleh makan sini...
Puiiii..

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...