Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Kantoi!!Rahsia Polis Bocor.Sapa Yang Bocorkan??Tengok!!


Gambar yang disiarkan oleh Jeebond dari Blogpolitik mempersoalkan sipakah lelaki-lelaki yang tidak memakai ‘T’ Shirt BERSIH tetapi mengenakan jacket yang membuka halangan yang telah didirikan oleh pihak DBKL di sekitar Dataran Merdeka.


Tindakan mereka yang mengalihkan atau membuka halangan tersebut telah menyebabkan para Peserta BERSIH 3.0 memasuki kawasan Dataran Merdeka.

Akibatnya tindakan dari Pihak Polis bermula maka berbagai berita yang buruk tentang Himpunan BERSIH 3.0 disiarkan oleh Media yang dikawal pihak UMNO/BN.

Antaranya adalah berita seperti di bawah..

KUALA LUMPUR 28 April - Seperti mana dijangka, perhimpunan Bersih 3.0 yang diadakan di ibu negara hari ini berakhir dengan keganasan.

Ia berikutan tindakan peserta perhimpunan itu yang bertindak ganas dan biadab bukan sahaja dengan merempuh sekatan polis malahan turut menyerang serta memukul sehingga menyebabkan 11 anggota pasukan keselamatan cedera.

Tidak cukup dengan itu, peserta-peserta demonstrasi juga bertindak liar apabila mereka menyerang dan menterbalikkan sebuah kereta polis yang terbabas.

Mereka juga turut memusnahkan kawat besi dan penghalang yang dipasang di laluan masuk ke Dataran Merdeka, penyokong Bersih sanggup melakukan apa sahaja keganasan termasuk mencederakan petugas media sehingga parah.

Tindakan ganas kumpulan itu bermula apabila mereka merempuh benteng pasukan polis yang berbaris di depan pusat beli-belah KLCC kira-kira pukul 10.30 pagi sehingga mengakibatkan beberapa anggota polis mengalami kecederaan – Lidah Rasmi UMNO

Dalam ramai dari kita yang tertanya-tanya.. tiba-tiba muncul Zaharin Mohd Yasin, Setiausaha UMNO Bandar Tun Razak membuka cerita..

Bacalah apa yang di tulisnya dalam wall FB miliknya ini…


Dalam mengatakan orang lain bodoh.. dia sendiri mempamirkan kebodohannya kerana terlalu bangga untuk menceritakan rahsia yang sepatutnya dirahsiakan beliau mendedahkannya kepada umum..

Patutlah Mahathir kata hanya orang bodoh kini bersama UMNO... benar rupanya..ASD

19 comments:

Anonymous said...

ramai orang bersih tulin tahu tapi bila dah terlampau emosi musuh dalam selimut pun bolih lupo kan kan kan

Anonymous said...

Polis pecah kepala tu pun agenda polis pukul polis ke? Hahahaha mangkok tahap sampah punya blog

Anonymous said...

ALLAH kurniakan kamu akal untuk berfikir. Tanya iman kamu samada betul ke atau sengaja kamu nak menyedapkan hati kamu yg berserabut tu.

zianajib said...

dah dia tolong pecah lobang pasal apa kau gatal kata dia bodo?

Anonymous said...

Pegi mati la anjing anjing Ambiga

maafkanRMC said...

maafkan kami..saya sebahagian dari anggota tidak berniat berbuat demikian. ini adalah satu arahan atasan.

Anonymous said...

Barua-barua BERSHIT seperti kebiasaan membuat spekulasi bodoh dengan mengaitkan polis...semua tu dah ada dalam skrip..

Anonymous said...

Puak-puak umno-BN ni, biasa la. Macam lembu fidlot dicucuk hidung. Kepala otak bukan boleh fikir dgn rasional. Apa pembangkang buat, depa kata tak betul belaka.1.7 IC utk warga asing,apa cerita.Lu pikir la sendiri. Pui...pui...pui.

Anonymous said...

Betul tu, 1.7 juta IC bagi kat warga negara asing semata-mata nak kuasa..sanggup gadai negara.Hanya orang bodoh...yang buta maklumat saja yang terus menuruti puak-puak pengkianat negara ni.

ju said...

Kpd puak2 lembu negara akn hacur krn warga asing dpt hak undi. skg sapa pengkhianat negara?

Anonymous said...

dari pemimpin sampai la pencacai pakatan..semua baghal..

jawapan dari baghal2 yg aku tanya untuk apa demo?jawapnya:

1)nak tunjuk kat dunia malaysia huru-hara
2)berhimpun tu hak individu
3)kami dibayar
4)wali samdol berfatwa demo setaraf dgn solat

itu lah taraf baghal..jadi macai ambingai

Anonymous said...

Puak umno jgn nak tegakkan benang basah klu nak jual temberang pegi ke pejabat umno,sbb kita dulu pun penyokong umno.

Anonymous said...

Tak kisah sapa yg bukak. Klu lembu2 tu bijak derang takkan masuk.
Dah buat huru hara nak salahkan polis pulak. Bangang!

Anonymous said...

Blog sampah ni. Klu betul yg dtg tu berhati mulia dan jujur nak kononnya DUDUK & BANTAH, knp semua meroyan bila penghadang tu dibuka?
Perhimpunan aman konon...hakk thuiii!!

Ambabiga said...

1.7 juta IC bagi kat warga negara asing?
Ada bukti ke der? Hahahaha....
Takde kan? Jadi simpan je fitnah ko tu. Wakakaka...!!!!

Anonymous said...

Cuba kita lihat dari 2 sudut berbeza:
1) UMNO kata itu adalah org2 pembangkang yg menyamar sbg SB, yg dgn sengaja mencetus rusuhan.

2) Pembangkang kata itu memang SB yg dgn sengaja mencetus rusuhan.

Soalan 1 : Siapa yg merusuh?
Soalan 2 : Siapa yg menipu?

Anonymous said...

Penganjur MESTI bertanggungjawab...bukan mencipta spekulasi dan alasan...

Kalau berani menyeru untuk berhimpun..mesti berani terima RISIKO...bukan lari dan salahkan PDRM..UMNO...MCA..MIC...segala
Kita mesti sedar dalam perhimpunan tak kira terkawal atau tidak anasir anarkis dan provokator mesti menyusup..

tak kira berkepentingan @ sekadar nasi tambah..jadi penganjur MESTI bertanggunggjawab....itu ciri2 pemimpin..bukan lari salahkan orang lain...BACUL namanya

Aku pun nak cipta spekulasi juga....mereka2 yang memulakan rusuhan upahan zionis dan CIA Amerika...mahukan huru hara di sini supaya dapat mengawal Malaysia....

apa kata deme??? puuuiiiii bersih.

Anonymous said...

si zaharin mengumpan suka2 je pun korang percaya kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kok yg pun kata SB, tak ke bangang nak pakai camtu. Akai ada ka??

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...