Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Gambar-Gambar Rosmah Berwasatiah Dan Menjiwai Rakyat


Gambar-gambar menunjukkan Rosmah Mansor makan dalam bekas polistren. Gambar nih di keluarkan oleh laman pro Umno, KL pos. Apa tujuan gambar nih dikeluarkan tidak berapa pasti, mungkin nak counter balik kerana lambakan isu-isu negatif berkaitan Rosmah Mansor berlegar di alam cyber. 

Mana tau kot-kot boleh backup serta pulihkan kembali imej Rosmah Mansor sebelum PRU 13 nanti.. baca berita selanjutnya di sini.




addin

2 comments:

Tajul Muluk said...

Lepas maghrib tadi dalam guru aku mengajar dimasjid bab rasulullah dan Nabi. Oleh kerana la ni heboh pasal washatitiyyah dia pun sentuh lah sikit.
Katanya "Washatiyyah ini perkataan arab bermaksud sederhana dan rasulullahpun menganjurkan kita bersederhana tapi kalau wanita Islam
tidak menutup "Aurat" itu bukan washatiyyah tapi "WASSETAN"
sama2lah kita renongkan!

Anonymous said...

Apa salahnya sekira seseorang hendak makan dlm mangkok ke ,pingan ke ,kuali ke... pada pendapat saya kalau hang tak suka dgn sesaorang mcm2 hamg blj cakap so cermin muka tu dulu sebelum mengata org...

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...