Puak Umno Marah Sangat Kat Kadiaq Sekarang Nie..Baca!

 Kesian kat kadiaq kena hentam dengan umno sama dengan Hassan ali yang kena hentam dengan pas..2 orang yang berbeza kulitnya..kah,kah,kah.kat bawah ni puak umno tulis marah sangat dekat kadiaq nie..


 Kadir Sheikh Fadzir kini telah menjadi petualang kepada sebuah kerajaan Melayu. Beliau kononnya telah berjaya mendedahkan strategi UMNO/BN kepada pakatanrakyat terutamanya Anwar Ibrahim.


Kadir mengandaikan bahawa UMNO yang telah memberi makan kepada dia dan keluarganya sehingga berjaya membina istana Bollywood di Sungai Tawar dekat Kuala Ketil dan berjaya membina rumah di Janda Baik, berjaya membina empayar perniagaan melalui syarikat adik beradiknya Gold Bridge Bhd sudah tidak relevan baginya.

Baginya UMNO adalah hanya untuk mengutip kekayaan dan apabila sudah kaya, UMNO perlu dihancurkan. Bagi Kadir peduli apa dengan bangsa, peduli apa dengan masa depan Islam yang penting tembolok aku dan adik beradik aku.

Sehingga kini Kadir dan adik beradiknya sudah kaya, mereka harus beralih mencari tapak di pentas politik lain pulak demi meneruskan penguasaan jawatan yang ada kini.

UMNO perlu tegas dalam menangani orang hipokrit jenis ini. Orang ini perlu diberi kata dua sama ada hendak bersama UMNO lagi atau bersama Anwar . Jika Nak bersama Anwar bawalah semua ahli keluarga kau keluar dari UMNO.

Jangan duduk dalam UMNO kemudian sokong Anwar Ibrahim, apa makna ini semua, kan petualang bangsa namanya.

Mungkin ini masalah politikus hipokrit yang meletakkan hasrat diri mendahului hasrat yang lain. Bila keluar dari organisasi itu  tidak di terima dan tercampak ke tepi  barulah membuat pendedahan demi pendedahan. Kalau sudah tahu salah kenapa berada di situ dan melakukan  kenapa hari ini  kenapa sekarang mahu dedahkan.

1 comment:

Anonymous said...

UMNO parti HARAM. UMNO diharamkan pada tahun 1987

UMNO parti HARAM, Itu sebab UMNO tak perjuangkan Islam

UMNO parti HARAM. Patutlah UMNO tak iktiraf ulama

UMNO parti HARAM, Sebab itu orang UMNO suka buat perkara HARAM.

UMNO parti HARAM, Suka bela tokey ARAK, JUDI, DISKO, PELACURAN.

UMNO parti HARAM, Sesiapa jadi ahli UMNO mesti buat perkara HARAM

UMNO parti HARAM, ARAK, PELACUR jadi santapan harian.

UMNO parti HARAM, Pemimpin UMNO suka buat TAIK(Kejahatan)

UMNO parti HARAM, Ustaz ustazah UMNO dijadikan TISU JAMBAN untuk tutup TAIK-TAIK pemimpin UMNO (Supaya kejahatan nampak baik)

UMNO parti HARAM, Ahli UMNO dijadikan TONG TAIK(Penyokong & Pembela kejahatan)

UMNO parti HARAM, Sokong UMNO sama seperti makan TAIK.

UMNO Parti Najis = Najib(Kepala Taik)

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...