Panas!! Darah Anwar Ibrahim Halal Dibunuh

Sumber gambar penuh di sini.

 Pencacai Rejim Najib nak bunuh Anwar Ibrahim? Sebenarnya, beginilah mentaliti kebanyakan pencacai dan penyokong Rejim UMCO, melulu tanpa mencari maklumat sebenar tentang sesuatu perkara. Akibat terlalu mempercayai berita di media perdana/blog, ada pencacai yang bertindak di luar jangka. Hal yang sama berlaku kepada pencacai yang tidak tahu atau gagal berhujah. Mereka memaki hamun dan mencaci sesuka hati tanpa memberikan hujah yang bernas. Banyak sangat spesis ini saya temukan di blog dan di kumpulan FB termasuk fanpage DCM.

Dalam kes ini (gambar), penjilat Rejim UMCO menulis "Darah Anwar Ibrahim Adalah HALAL Untuk DIBUNUH". Tulisan yang jelas berunsur ugutan jenayah!



P/s: Harap polis yang memantau FB dan laman sosial yang lain bertindak kerana tulisan seperti ini akan mempengaruhi orang yang berIQ rendah dan taksub kepada provokasi pihak tertentu.Duniacacamerba

3 comments:

kampong lad said...

iq dia rendah ka zero ka, ini adalah hasutan...anwar kena ambil tindakan yg sewajarnya.

Anonymous said...

Kalau rasa nak menerima nasib macam Fidel Marcos selepas pembunuhan Nanoy Aqino di Filipina buatlah. Marcos bolehlah dapat suaka politik di luar negara, Najib jawabnya merengkok di dalam penjara di Paris. Jadi wahai UMNO, pakai otak bila nak bertindak.

Sesungguhnya tingginya songkok seorang UMNO bukan bermakna tinggi kebijaksanan dan tinggi martabatnya. Sebalik tinggi songkok di zaman sekarang bermakna besarnya ruangan tersembunyi yang menempatkan tinggilah kebodohan, kedangkalan, kebebalan di dalam pemikiran seorang rasis yang bernama UMNO.

Rojak said...

pak polisi tak mau pulak siasat ratu naga ni. tengok ada flare atau tidak

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...