Akhirnya Bn Mengaku Jugak!

 Rakyat Miskin Berjemur di Tengah Panas Untuk Menerima Kembali Wang dari Hasil Titik Peluh nya

Memang dungu sesetengah pemimpin2 UMNO ni. Ada yang sanggup kate bahawa penyokong2 Pakatan Rakyat tidak malu terima wang 'bantuan' BR1M@BRM1M (Bantuan Rakyat Miskin 1 Malaysia). Pemimpin2 UMNO yang tolol ni sifat kan bantuan BR1M itu UMNO yang punya.

Tetiba malam kelmarin berita perdana katakan itu "wang rakyat untuk rakyat' pula. Agak nya mereka ni baru tersedar dari kebodohan nya. Sekarang mereka baru sedar selama ni mereka dah kebas wang rakyat dan apabila dah nazak baru teringat nak pulangkan balik kepada rakyat.

Cuma rakyat yang masih dungu2 saja yang kurang faham, mereka masih ingat itu wang bantuan dari UMNO untuk ringankan beban kemiskinan rakyat.  Memang selama ni semua pemimpin2 UMNO dah jadi kaya raya banyak harta dan wang ringgit berjuta2 hasil dari 'rompakan' wang rakyat.

Rakyat yang pintar harus sedar bahawa selama ni kita telah di tiup dan dipermain kan oleh UMNO setiap kali PRU menjelma - mereka gula2 kan kita dengan wang ringgit dari hasil titik peluh kita untuk mengekal kan kuasa politik mereka.

PRU 13 ada peluang terbaik bagi kita untuk menjahanamkan ahli2 politik yang tamak gila kuasa dan harta ini.

wak labu

3 comments:

Abu Syaukah said...

Ish apa payah la beratur cam ni...cari la makanisme lain,contohnye kan senang guna mesin ATM ke hape ke...macam zaman jepun dulu pulak...

Anonymous said...

yalah.
kenapa harus beratur panjang macam tu.
masuk saja ke mesin atm, kan senang.

Anonymous said...

macam zaman jepun hahahahah. kesian melayu.

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...