Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Ni Dia Tujuh Wajah Pengkhianat Negara, Bangsa & Agama


Baru-baru ini negara digemparkan dengan pendedahan berani Ahli Parlimen Pokok Sena YB Haji Mahfuz Omar mengenai task force yang diketuai oleh Penasihat Khas Perdana Menteri Datuk Osman Razak dalam misi mereka memberi taraf kerakyatan kepada warga asing bagi membolehkan mereka mengundi dalam pilihan raya umum akan datang.

Disini aku senaraikan nama-nama wanted yang turut sama dalam GERAKAN KHAS untuk menjahanamkan negara ni :

1. DATUK OSMAN RAZAK -Ketua, Penasihat Khas Perdana Menteri(Gambar dalam proses)
2. DATUK MOHAMED THAJUDEEN ABD WAHAB - Setiausaha MKN (gambar bawah)
3. DATUK WAN AHMAD WAN OMAR - Timbalan Pengerusi SPR (gambar bawah)
4. DATUK JARIAH - Ketua Pengarah Pendaftaran Negara (gambar bawah) 
5. NIK NORASHIKIN NIK MANSUR - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara
6. RASHID BASIRON - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara
7. SHAHRUL ANWAR AHMAD ZAHIDI - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara


Sebenarnya mereka ini lah pengkhianat negara, agama dan bangsa. Sebagai salah seorang penduduk negara bertuah ini rasa terhina dan tercabar menyelebungi jiwa dengan perbuatan dan tindak tanduk yang telah dilakukan oleh mereka-mereka ini. Sekiranya pendedahan YB Pokok Sena ini salah, mereka ini patut tampil ke hadapan bagi menafikan pendedahan tersebut dan tindakan sewajarnya patut di ambil bagi membersih nama yang tercalar, tetapi sekiranya tiada sebarang penafian dan tindakan dibuat, seruan dan cadangan agar mereka-mereka ini diajar dengan secukupnya.

Mereka-mereka inilah kakitangan kerajaan yang tidak amanah dan tidak bermaruah, menjual dan menggadai maruah hanya dengan sedikit habuan dunia.

PASTIKAN PAKATAN RAKYAT DAPAT BERKUASA SELEPAS PRU13 NI NANTI.

15 comments:

Anonymous said...

Ya Allah! kau laknati mereka2 ini dan pemimpin2 mereka.

yob rizab said...

jika dinegeri china dan bebrapa negeri lain hukum kepada pengkhianat negara adalah tembak sampai mati!

Anonymous said...

kalau dah ada mamak pedukang memang sahlah depa ni bukan org melayu depa nie 2 alam kat luaq cakap mlayu kat rumah cakap tamil..kejatuhan kerajaan melayu melaka pon disebabkan kerja mamak pedukang..tapi yg paling sedih ialah melayu2 perkosa sedang dipergunakan semaksimumnya olih puak2 mamak pedukang utk menghancurkan melayu secara tak langsung..zaman seblum 80an mana depa nak gunakan bin@binti depa lebih rela gunakan s/o@d/o tapi pasai mlayu bodoh dah ikhtiraf depa mlayu raya indulah mereka..

JAKA said...

semuga pengkhianat bangsa dan negara dihapuskan dari mukabumi tercinta ini.

termasuk kuncu2 mereka yg sekongkol dgn mereka samada peringkat atasan atau sekadar anjing salakan.

Rahmat said...

Kalau dulu 6 jahanam,skrg 7 jahanam pulak...semoga dapat ler yg 7 ni jadi mcm 6 jahanam dgn pembalasan nya....

Anonymous said...

mereka ini mana takut dosa,kan kerja yang mereka lakukan itu atas nama politik?bagi mereka(umno)kerja politik tidak termasuk dalam agama bermakna tidak ada dosa dan pahla itulah yang menjadi pegangan iktiqat mereka(umno)kalau kita kata mereka kafir mereka melenting tapi itulah hakikatnya.

Anonymous said...

mereka ini mana takut dosa,kan kerja yang mereka lakukan itu atas nama politik?bagi mereka(umno)kerja politik tidak termasuk dalam agama bermakna tidak ada dosa dan pahla itulah yang menjadi pegangan iktiqat mereka(umno)kalau kita kata mereka kafir mereka melenting tapi itulah hakikatnya.

Anonymous said...

Kalau betui lagu nie,masyallah apa nak jadi dgn negara nie,dimana intigriti depa nie? memang le hang kakitangan kerajaan tapi bukan kaki tangan pemimpin.HOII MELAUNN HANG XPIKIAQ KE APA NAK JADI NGN ANAK CUCU HANG.YA ALLAH YA TUHANKU KALAU BENARLAH APA YG DIPAPARKAN NIE DAKU MOHON KEPADAMU HAPUSKANLAH MEREKA INI DARI MUKA BUMIMU KERANA BERSEKONGKOL NGN REGIM YG MEMPERSENDAKAN UGAMAMU.

Anonymous said...

Kalau betui lagu nie,masyallah apa nak jadi dgn negara nie,dimana intigriti depa nie? memang le hang kakitangan kerajaan tapi bukan kaki tangan pemimpin.HOII MELAUNN HANG XPIKIAQ KE APA NAK JADI NGN ANAK CUCU HANG.YA ALLAH YA TUHANKU KALAU BENARLAH APA YG DIPAPARKAN NIE DAKU MOHON KEPADAMU HAPUSKANLAH MEREKA INI DARI MUKA BUMIMU KERANA BERSEKONGKOL NGN REGIM YG MEMPERSENDAKAN UGAMAMU.

Anonymous said...

kt kedah saja 20,000 pengundi baru d kesan,x tau mai dari mana..Ya Allah..jgn izinkan perancangan jahat mereka..

Ayn Ryl 70 said...

harap di posterkan wajah mereka dan kita tampal di tempat yg ramai..

Anonymous said...

hmm blh pcayake ckp mahfuz ni..
aritu duk sibuk ckp psl pulut kuning harga smpai berbelas ribu..ckp ada bkti n akn d dedahkn dlm tempoh beberapa hari,tp smpai skang dh dkt 2minggu,senyap jek..hmmmmm..


peace..

Anonymous said...

Saya berpendapat pemberian kad pengenalan kepada warga indoneisa itu yg layak memohon dan yg telah memenuhi syarat-syarat permohonan warganegara, adalah satu jihad dan tugas murni. Itu bukan pengkhianatan. Yang jelas mengkhianati Islam dan umat Islam adalah Pas yg sanggup menjadi "kafir" dari Negara Islam kepada Negara Kebajikan. Pas lah yg menyebabkan umat Islam lemah sekarang ini kerana Pas meletakkan kuasa politik di hadapan dan ajaran Islam di punggung (utk di liwat oleh PKR dan Dap yg tidak memperjuangkan Islam). Bab ini Mahfudz pun tak berani nak jawab dlm Parlimen dan terkincit-kincit lari keluar dari dewan Parlimen.

Anonymous said...

Mari kita bersama-sama berdoa semoga pengkhianat dan penderhaka negara tak jadi PM! Mari berdoa semoga Islam terus agung di Malaysia dan tidak diperlekehkan seperti di Selangor.

Melayu Tak Lupa said...

Bila rakyat sendiri tak sokong ambil pendatang haram jadi rakyat.Bila dah tersepit baru ingat Islam baru nak selamatkan Melayu konon. Tapi yg tolak hudud pemimpin UMNO yg sekat royalti minyak Kelantan UMNO. Ini lah hipokrasi UMNO masih nak sokong lagi ke? Cukup lah insaf lah jangan bersekongkol dgn orang2 yg Zalim

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...