Kuliah Ustaz Azhar Idrus Akan Dibatalkan Kerana Konsert K Pop?




Inilah contoh bagaimana pemimpin sebuah Parti yang sering mendakwa bahawa mereka adalah pejuang sebenar Agama Islam di negara ini iaitu UMNO memartabatkan perjuangan Islam di bumi Malaysia ini..


Difahamkan Setiausaha Politik Najib, Dato Jailani Ngah telah meminta menghubungi JAKIM agar membatalkan kuliah UAI di PICC pada 26 mei ini....

Arahan itu telah dikeluarkan melalui surat yang telah di faks kepada Pengarah JAKIM beberapa hari lalu untuk menarik serta-merta tauliah tersebut...

Sebab-sebab penangguhan dibuat kerana ianya adalah serentak dengan satu program anjuran kerajaan pusat iaitu Himpunan Sejuta Belia yang bermula 23 Mei ini.


Dibimbangi program anjuran kerajaan pusat tidak akan mendapat sambutan hangat berikutan ustaz Azhar Idrus juga bakal mengadakan program pada hari yang sama. 

Kerana sebelum ini sila lihat di ( SINI ) dalam program yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri yang dikatakan sebagai Anti Islam oleh pencacai UMNO, Ustaz Azhar terbukti mampu menarik ribuan belia untuk mendengar kuliahnya..

Kononnya nak bagi laluan kepada Najib dan Kerajaan Pusat disamping mengelakkan heavy traffic jam pada hari tersebut. 

Apa yang sebenarnya tersirat dari arahan Setiausaha Politik Najib itu ialah, UMNO sebenarnya telah menjemput artis K Pop pada malam Ustaz Azhar Idrus akan mengadakan kuliah, lihat tentatif program di bawah.. 


Dan artis K Pop yang dimaksudkan itu ialah di bawah..



Hebatkan cara Pemimpin UMNO ini memartabatkan Islam?

Artis 'K' Pop didahulukan.. Kuliah Agama ditong sampahkan... HIDUP MELAYU!! kah..kah..kah..

Ameno World

2 comments:

maie1958 said...

'pejuang melayu'kan suka menyondol macam lembu sbb tu sex jadi promosi sepanjang masa......?????

Anonymous said...

SEPATUTNYA BIARLAH ADA PERTEMBUNGAN ANTARA K-POP DGN USTAZ AZHAR IDRUS SUPAYA DPT MENGUKUR POPULARITI SEBENAR PROGRAM UMNGOK DGN PROGRAM ISLAM. TAPI SEPERTI BIASA....UMNGOK NI BACUL MENGGUNAKAN KUASA TUK MENYEKAT PERNGARUH ISLAM.

KITA TENGOK NANTI KESUDAHAN...PERANCANGAN ALLAH BERBANDING PERANCANGAN UMNGOK....TUNGGGUUUUUUUuuuuuuu..........

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...