Iklan Teks

Dapatkan Stock Jam Versi Arab Dan Bedak Arab Super Kokuryu (KlIk)

Wah Dato Jamal!!Sakan Nampak Dengan Perempuan Seksi..Hotel 5 Bintang Pulak Tu!!!



"Kami terdiri daripada peniaga-peniaga. Saya menjual nasi lemak. Jangan kacau periuk nasi kami, Kami mengalami kerugian yang amat besar semasa berlangsung Bersih 1, 2, 3. Siapa yang mahu menanggung kerugian yang kami alami?"


Selamat menyambut hari lahir kepada Dato' Jamal, kami doakan supaya Dato' dipanjangkan umur, murah rezeki, diberikan kesihatan, gembira disamping org tersayang

Majlis diadakan pada 4 Ogos yg lepas di Concorde Hotel KL, Kawan-kawan Dato' dari M'sia Ferrari owner Club turut sama meraikan majlis

Majlis dikendalikan oleh Roslan Shah, antara artis&selebriti yg hadir ialah Ekin Mawi, Nur syela, Datin Noniswara, Pian cecupak, shahera (halimah jongang),Nurul Syuhada (majalah3), Teh Shuhaida (MHI)












Sumber di sini

7 comments:

Anonymous said...

Kalau tak buat maksiat BUKAN UMNUUUUUU namanya

chatchibor said...

kah kah kah..ini lagi best pasai apa sokong UMNO..dapat kontrak bekalkan nasi lemak kat pejabat kerajaan kut tu yg boleh beli Ferari.. invoice sehari RM 1000.00 tender value RM 100,000.oo makan bosar..aku pun nak berhenti keje la jual nasi lemak ..leh buat party ngan artis, leh dapat datuk, yg best leh beli ferari.. keje makan gaji pun nak harap moto kapcai pun tak lepas...

Anonymous said...

berapa kerugian tauke nasi lemak ni pada hari tu.. serasa aku pada hari tu semua gerai nasi lemak tutup awal pasal nasi dah abis.. ohh yea ada satu gerai tu kat depan Masjid Jamek yg nasinya tak habis pasal stu bungkus nasik lemak biasa dgn sambal 1/2 sudu , 1 timun btk separa bulat, sehiris telur dadar yg nipis, kacang tanah 3 biji tak de ikan bilis goreng. bungkus pakai kertas surat khabar harganya rm5.00 perghh.. aku tanya awat mahal sgt sampai rm5.00 gerai lain rm1.50 ajer..dia jawab saya pakai Ferrari dorang lain pakai proton ajer.. agaknya malaun tu punya lak agaknya..agaknya la

JAKA said...

pemimpin2 umno diberi 500 kuota utk mendaftar pendatang asing mendapat mykad utk pilihanraya.

kursus btn wajib utk kakitangan awam melanjut pelajaran ke luar negara diberi borang keahlian umno.

JAKA said...

umno artis bomoh perempuan seksi liwat lucah video arak tipu fitnah seleweng rasuah sarkis........

adalah perkataan yang sama. cuma gunakan lah perkataan itu sesuai dgn konteks ayat.

Militia Buruh said...

Mamat tu jual Nasi Lemak yang ditanak dgn Arak Perancis (20tahun) kot. Tu pasal harga dia mahal. Pasal tu dia kata dia boleh beli Ferrari.

Rugi pebendenye. Jual nasi lemak pagi2 tu, mesti untung pasal ramai org dtg berhimpun. Pastu, tutuplah gerai sebelum 2 ptg. Tak reti strategi meniaga betullah Si Jamal ni. Aku yg tak berapa suka meniaga (suka berburuh kolar biru) pun tahu asas2 dan kaedah2 perniagaan yg betul. mesti dia fail KH masa PMR dulu.

Anonymous said...

dah sampai masanya
si jamal malaon ni
disiasat, dimana dia
dapat duit begitu banyak dan
berlagak dengan ferarinya.
saifuddin dan rafizi,
siasat jangan tak siasat.
siasat sampai ke akar umbi.
biar dia terkucir...

Kandungan lama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...